Páteční bizár: Firma představuje řešení zápachu z prdění, aneb “banánem” mezi půlky

Petr Cieslar Petr Cieslar
5. 3. 2020 18:06
Pšouky bývají vskutku nevítaným společníkem na cestách, ať z hlediska člověka, který plyn produkuje, nebo cestujícího, který odér dýchá. Nejhorší bývá nechvalně proslulá vůně ve vlakovém kupé, v autobuse nebo letadle. "Voňavé" problémy, plynoucí mj. z neodhadnutí jídelníčku a stresu z cestování, ale mohou být minulostí…
Foto: Shutterstock.com

"Prd s důvěrou" od roku 2009

Za geniálním nápadem stojí anti-prdicí designer Paul O'Leary a jeho společnost Shreddies se sídlem v Británii. Ta se od svého vzniku v roce 2009 specializuje na vývoj různých textilií a kusů oděvů, které za využití karbonových vláken umí dokonale filtrovat zápach. Za více jak desítku let své existence tak firma přišla na trh s celou řadou anti-prdících oděvních kousků, počínaje pyžamy a spodním prádlem a konče džínami (takže naostro kdekoliv a bez zápachu) a podsedáky na židle (ideální pro rodinnou večeři v restauraci).

View this post on Instagram

💤 😴 Shop now at www.myshreddies.com

A post shared by Shreddies Ltd (@shreddiespants) on

S "banánem" na cesty

Novinkou portfolia společnosti Shreddies pro rok 2020 je protizápachový "banán" na cesty s prodejním názvem Carbonana. Jedna se o vskutku inovativní produkt, který firma designovala s ohledem na využití obzvlášť v letecké dopravě (ale i jindy, třeba v kupéčkách Českých drah by se o jejich využití dalo uvažovat i jako o povinné výbavě). Díky tomu, že "banán" můžete kdykoliv poměrně jednoduše vyjmout a umístit do ručního zavazadla, nebudete zbytečně při letištních kontrolách vysvětlovat, že nepašujete drogy v choulostivé oblasti, ale prostě si "banán" zavede až za kontrolou. Tvar banánů by podle webu společnosti měl být navržen tak, aby ideálně seděl mezi hýždě co největšímu počtu lidí. Tkanina pak zůstává účinná po celou dobu životnosti oděvu (2-3 roky) za předpokladu, že jsou správně dodržovány pokyny pro péči.

A cena za důvěru v prdění? Pouhých 19 liber (cca 560 korun českých). Odstranění zvukového doprovodu však zůstává nevyřešeno…

 

Právě se děje

před 26 minutami

Jablonec a Liberec odehrají v boji s pandemií imaginární derby

Fotbalisté Jablonce a Liberce sice kvůli pandemii nového koronaviru a přerušení ligy nebudou moci o prvním dubnovém víkendu odehrát plánované podještědské derby na hřišti, zápas se ale uskuteční aspoň imaginárně. Severočeští rivalové začnou v pondělí na odložené utkání prodávat vstupenky v hodnotě 100 korun a výtěžek věnují Krajské nemocnici v Liberci na podporu v boji s nemocí COVID-19.

Fanoušci si mohou v internetové síti Ticketstream kupovat lístky až do neděle, kdy se mělo derby původně hrát. Počet charitativních vstupenek není nijak omezen.

"Místo prestižní fotbalové bitvy se teď svádí jiný a mnohem zásadnější boj, a to boj o lidské životy. Nesvádí ho fotbalisté na zeleném trávníku, ale zdravotníci v nemocnicích. Jejich soupeř je bohužel obzvlášť zákeřný a o to jsou jejich statečné a obětavé výkony obdivuhodnější. V tom boji jim všichni musíme aspoň symbolicky pomoct," uvedly kluby ve společném prohlášení.

Fanoušci po zaplacení obdrží e-mailem speciální elektronickou vstupenku. "Poslouží vám jako stálá připomínka toho, že když to bylo třeba, nezůstali jste v ofsajdu. Věříme, že se v našem kraji najde dost lidí, kteří své zdravotníky v jejich zápase nenechají samotné. Pořiďte si svou vstupenku na derby proti koronaviru, pořiďte ji i svým blízkým. Nikdy nevíte, kdy někdo z nich pomoc zdravotníků bude taky potřebovat," dodali severočeští rivalové.

Podobnou iniciativu spustila nedávno Zbrojovka Brno, která se snaží vyprodat někdejší stadion Lužánky při imaginárním utkání se Slavií. Jde o připomínku slavného zápasu z října 1996, na který dorazilo 44.120 diváků, což je dodnes nejvyšší návštěva samostatné ligy. Výtěžek z virtuálních vstupenek získá na boj s koronavirem brněnská Fakultní nemocnice v Bohunicích.

Další zprávy