Sbohem Ubere, přichází Boober eats
Ve státě Oregon, podobně jako v Česku, trpí nejvíce karantenténou gastro služby, cestovní ruch a různé kulturní scény (od kin, divadel a festivalů až po lechtivé noční podniky a hospody). Klub s názvem Lucky Devil Lounge ale z koronavirové situace díky opravdu geniální marketingové strategie zřejmě vyjde vítězně s černými čísly. Na začátku všeho stál důvtipný Tweet majitele podniku Shona Bouldera, ve kterém v žertu napsal, že by jídlo uvařené v klubu mohly místo klasických poslíčků rozvážet tanečnice, samozřejmě s rouškou a rukavicemi. Jak už to tak v divokých vodách sociálních sítí bývá, Tweet si začal žít svým vlastním životem a zákazníci se začali ozývat s objednávkami…
Ochranka rozváží, do kuchyně se vůbec nesmí
Tanečnice s jídlem tak začali rozvážet členové ochranky, kteří mimo jiné dávají pozor i na dodržování pravidel při předání jídla, a navíc s tanečnicemi jezdí i kvůli jejich bezpečnosti. Klub Lucky Devil Lounge postupně zavedl i přísná hygienická opatření ve svých interiérech, aplikuje pořádnou dezinfekci všude možně, snaží se dodržovat sociální distanc v baru a do kuchyně nikdo kromě kuchařů nesmí. "Než jdeme do práce, musíme poslat fotografii svého teploměru našemu šéfovi," popisuje důležitost dodržování hygienických opatření tanečnice Brodie pro Huffington Post. "Neustále si myjeme ruce, používáme rukavice a masky," dodává. Díky kreativnímu nápadu a inovativnímu business modelu tak v současné době služba Boober eats zaměstnává zhruba 30 tanečnic, osm členů ochranky, několik kuchařů i správce sociálních sítí. Ti vytvářejí neotřelý marketing a zpracovávají další a další objednávky.
A jaký inovativní business model za časů korony potkal na sociálních sítích a webech vás?