Marketing dětí, marketing psů
Když nevíš, co s reklamou, dej tam psa a dítě. Klasické marketingové pořekadlo, které v mnoha ohledech vždy zafunguje. Své zřejmě o tomto nesmrtelném marketingovém tandemu dvou savčích druhů ví i britská firma Great Bean Bags, která se specializuje na výrobu sedacích polštářů vhodných do každé domácnosti. Proto se jala hledat nejroztomilejší dětsko-psí pár na světě, přičemž výherci zašle k otestování nejnovější sedací pytle (jak pro psa, tak pro dítě) na takové to domácí sezení. Kromě toho, že tak můžete vyfasovat nové pytle zdarma, vás čeká i kapesné 50 liber a nechutně velká várka psích dobrot.
Pracovní požadavky na dítě a psa? Třeba uniforma
Pokud vás firma vybere, společně s pytly na sezení dostanete rovnou i uniformu "oficiálního recenzenta" pro dítě i psa. Dále se v požadavcích píše, že tým o dvou savcích různého druhu by měl umět spolupracovat, labužnicky relaxovat a být inspirací pro tisíce dalších lidských a psích zákazníků. Důležitý je i písemný souhlas rodiče (opatrovníka) s použitím fotografie a něco jako motivační email, ve kterém nesmí chybět:
- Fotka dítěte a psa, která dokazuje, že jsou dobrý tým.
- Motivační "pohádka" o tom, proč jste nejkvalifikovanější pro práci.
- Jméno, věk, adresa dítěte a jméno psa.
P.S. Uzávěrka výběrového řízení je do neděle 31. května 2020, celou nabídku najdete tady.