Malý nákup, velká pomoc
Existují možnosti, jak značkám složité období pomoct přečkat ve zdraví. S informacemi a nápady v této oblasti přichází instagramová iniciativa #malynakupvelkapomoc, za kterou stojí komunikační agentura ArtsPeak. Ty, kteří chtějí a mohou scénu malých českých značek podpořit, projekt motivuje k chytrým nákupům nebo podpoře oblíbených lokálních produktů a služeb na sociálních sítích. Na webu www.malynakupvelkapomoc.cz zároveň všechny zapojené značky sdružuje a informuje o jejich aktuální situaci.
Jak konkrétně pomoct? Pokud je vaše oblíbená kavárna právě zavřená, zkuste mrknout, jestli nemá on-line nabídku, a nemůže vám domů přivést třeba mletou kávu. Váš zamilovaný obchod s oblečením zase možná postuje novinky o letošní kolekci, které byste sdílením na vlastních sociálních sítích mohli dostat k širšímu publiku. Nákupem voucheru ve vašem oblíbeném divadle nebo na lekcích jógy si zase koupíte službu "na lepší časy", finanční situaci značky ale pomůžete právě teď.
Zapojených značek na webu najdete přes sedmdesát a další přibývají. Vybrali jsme čtyři, kterých jsme se ptali, jaký vliv má současná situace na jejich podnikání a s čím aktuálně bojují nejvíc.